Austrálie 2019

31.01.2020

Austrálie je úžasné místo. Od října do prosince jsem měla možnost již podruhé navštívit tuto krásnou zemi jižní polokoule. Díky svojí izolovanosti okolo 200 000 milionů let můžeme v Austrálii najít poměrně unikátní faunu i floru. Já jsem měla tu čest se podívat do Severního Queenslandu, kde se nachází nejstarší tropický prales na světě. Podívaná to byla spektakulární, od ledňáka po ptakopyska. Protože jsem ale byla v Austrálii pracovně, neměla jsem příliš prostoru pro focení. Snad vás potěší alespoň to málo, co jsem měla možnost svým objektivem zachytit: zde

Dobré světlo!

M.

© 2020 Markéta Tahadlová Fotografie
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky