A je to tady!

31.10.2017

Uběhl půl rok a já jsem prošla zkušeností s focením lidí a to hned dvěma způsoby. První byla kamarádka Janička, která poprosila o exteriérový těhotenský portrét, druhá byla řekněme doku-fotografie+portrét svatebčanů svatby Aleše a Marti. Hned na úvod je asi dobré říci, že oproti exteriérovému focení ta svatební fotografie není žádná legrace, obzvláště, pokud panují tak špatné světelné podmínky, v jakých pracovala i já. Zachytit kvalitně tyhle důležité a hlavně neopakovatelné momenty je expresivně řečeno prostě slušnej záhul! Oboje focení je pro mě nicméně skutečně přínosná zkušenost, mohla jsem si vyzkoušet práci s modelem a jak pracovat se světlem venku, netrpělivými svatebčany, či "bleskové" focení předmětů, na jejichž zachycení byste jindy měli spoustu času! 
Jelikož jsem se na focení chtěla dobře připravit, pořídila jsem si i základní, řekněme spíše lehce univerzální pevné sklo 50mm, f1,8. Práce s pevným sklem pro mne sice nebyla novinka, je s ním však obtížné pracovat, pokud máte omezený prostor a hlavně čas, za který musíte snímky pořídit, protože jinak by vás svatebčané rozdupali. Tím pádem jsem jej použila skutečně jen sporadicky a zaměřila jsem se na práci s pro mě (v tu chvíli) praktičtějším objektivem, který jsem pořídila jako základní. 

Dojmy z mých první zkušeností s lidmi jsou tedy velmi pozitivní a velmi přínosné. Jaký je výsledek se můžete už teď přesvědčit po kliknutí na tlačítko pod tímto textem.

No a na co se můžeme těšit příště?  

Janička už porodila, takže se můžu zhurta vrhnout na focení jejího uzlíčku štěstí, jak to dopadne se dozvíte až dopíšu diplomku. 

Mějte se báječně a dobré světlo!

Markéta


© 2020 Markéta Tahadlová Fotografie
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky